Tisdag!

tjolahopp! tyvärr är det inte lik fint väder i dag som det har varit i helgen. ihelgen kändes det verkligen som sommar! Grillade hos Frida J på lördagen sen blev det lite party för dem. men jag var en duktig flicka och gick hem till sofia och sov ist! var sjuukt trött så jag var nog inte det roligaste sällskapet. menmen jag och sofia mådde bättre dagen  efter än de andra gjorde! faktiskt ganska härligt                      i dag har jag varit med Elin sov hos henne natten tills i dag. har bara chillidillat innan jag skulle jobba!                                              fick även besök av min käre vän Nicole igår innan vi åkte in till elin. dock var det så tråkigt väder så det blev ingen solning som var tänkt. nicole tog med sig sin söta vovve Ceta! ha det bra CIAO                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0