knakelibrankelfnatt!

hejsaan! har sagt det många ggr men skall försöka uppdatera lite oftare! försöker uppdatera från min nya mobil! så hoppas detta går bra! just nu sitter jag och kollar på avatar, vi köpte den igår kollade även på den då jag och päronen åt massa ost och kex! mumsi:) men fick lust att se den i dag igen hehe! ikväll skall jag åka till elin mysa med henne och i morgon skall hon sminka mig, hon går ngn makeup linje! skall bli intressant! duktig är hon! ne nu ska jag kolla vidare sen blir det att dammsuga innan man skall iväg                                                                                                                                                                                                                                                         ciao                                                                                                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0