plugggg!

japp i dag har man träffat några kursare för massa plugg, det gick väldigt bra. eller ialla fall för dem.
jag fattar nada av associationsrätt! eller exekutionsrätt om det nu stavas så?=( man får hålla tummarna
på att man klarar tentan! tentan är på onsdag=(

i helgen var det uppvisning med konståkningen alla var super duktiga, väldigt mycket folk
som kom och kolla, jag tror det var publikrekord faktiskt mkt kul, vi gjorde Mamma mia on ice=)

undra om man skulle göra något att äta nu. min mage vrider och vänder sig av hunger... sen vad ska jag göra
kolla greys eller plugga???? jag borde plugga, men greys lockar ju mer kan man säga....

usch vill bara att tentan skall vara över!!!!!

ne nu får jag dra mig..
ha det toppen

ciao


Kommentarer
Postat av: sofia

Antar att det är du som är Emma å som skrivit på min blogg ;)

Jag har alltid älskat blodpudding^^

fick det av mormor när ja va jätte liten =)

kram

2010-04-20 @ 15:28:08
URL: http://sofiayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0