Sol!!

Japp solen tittar fram=) underbart, dock är det kallt ute brrrr.. längtar sjuukt mkt till sommaren!
I dag sticker linnea och sofia till thailand, de åker 22.30. fuskisar! fy vad jag hade velat åka med. men men man får stanna hemma om plånboken säger nej. men  glöm inte sola och bada för mig=)

jag har börjat med en diet, inte för att gå ner i vikt utan för att få bort det socker beroendet man har, kan säga att det inte är lätt.. jag tänker på mat hela tiden hehe.. ska bara hålla på i max två veckor. dieten är xtravaganza mat äter påsar eller en xtravaganza bars.. vi får se hur detta går hehe.. det är som ett karaktärsprov..

annars har det inte hänt så mkt mer mi mitt liv. söker fortfarande jobb, de är inte precis så att det dyker upp ngt... eller det finns ganska mkt arbete att söka, men det är en chans på miljonen att man får det... skit säger man då... så en lägenhet är inte precis att tänka på än. ska dock bo i sofia lägenhet när hon är i thailand.. tack gumman=) 

 i dag blir det träning med Jimmy som vanligt..sen jobb.... inte så mkt mer roligt!

ha en toppen dag.. och om ni vet ett jobb som är ledigt så säg gärna till..

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0