Galet med tilda igen!=)

japp i lördags blev det vin och spel kväll hos Barret. jag cizzi, barret,frida, lisa och tilda.. mycket roligt.. sen bärde det av in mot staden. jag och tilda sprang till Lounge med bengan och freddan..sen dök alla andra upp=) mkt roligt... sen bärde det av till Push med Tilda. skulle möta upp ngn hon kände, även så hade frölunda lagfest där.. blev som en galen liten flicka när man fick se att joel lundqvist var framför mig hehe, men men jag sansade mig!
världens drygaste vakt fick man möta med innan man skulle gå in.. Hon sa " detta är en engång företelse, bara för ni är med frölunda" visst vet man att det är svårt att komma in där, och ja vi kom in tack för att tilda kände en i frölunda.. men måste man vara dryg för det..hmm? det gillar vi inte...

men men kvällen fortsatte. den gick för fort, han inte riktigt med, kändes som jag kom dit och hem igen.. var dock hemma klockan 6 på morgonen hehe..... men roligt hade vi=)

bor i sofias lägenhet nu, medans hon är borta i Thailand.. den fuskisen. känns konstigt att vara här utan henne dock!!!!

fick även reda på i dag att jag kom in på juridisk grundkurs.. roligt.. men det klaffar inte riktigt med jobbet, börjar 16 pch ibland slutar jag 16... undra om man klarar av den om man sticker tidigare ibland? 

ne nu ska jag kolla film..ha det gottans...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0