Gahhh!!!!!

Japp har fåt veta att jag kom in som reserv på juridisk grunkurs 15hp... snacka om stressigt nu.. i alla fall de veckor jag pluggar med... massa plugg för juridiken, sen en ny omgång av funkykidz, alltså lära mig de nya danserna, sen snart uppvisning med konståkningen, så måste hitta på program för de små, sen har jag även bokat uppkörning och teori, hihi så där blir med plugg... sen jobb på det.....

hur ska allt fastna i min hjärna... har tusen miljarder saker som jag ska komma ihåg... kan knappt ha mig själv i hjärnan..... detta är en tid då jag skulle vilja separera mitt huvud från resten av kroppen ett tag.......

men men det är bara att härda ut=)

hoppas ni har det mindre stressigt än vad jag har det...


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0