Tro det eller ej

Men nu snöar det igen!!!!!!! jag orkar inte mer. tänk om det hade varit vår och sol nu.. allt hade känts så mkt bättre=) jag hoppas så att denna sommaren blir den bästa någonsin, massa utflykter och roligheter....=)

 

i dag blir det jobb, har pluggat lite på morgonen, dock hade jag behövt plugga hela dagen och natten haha.. men men det går icke..ingen träning i dag heller, min hals är lika stor som en balong och min röst har sprungit iväg och gömt sig, har blivit dåligt med träning denna veckan=( skärpning på det...

 

ne nu ska jag fixa iordning mig lite.

ha det toppen

 



jag och fina sofia sofiayit.blogg.se

over and out


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va fan ! skedful.se ser ja ut iaf =P hahaha

2010-03-19 @ 18:41:30
URL: http://sofiayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0