Hejsan hejsan hejsan

Helgen har varit väldigt rolig! i lördags fira vi Frida och lina på Ada´s mkt trevligt! har inte haft så roligt på länge... söndagen va dock mindre roligt, hade skallebank som heter duga! men men upp och hoppa fick man göra, skulle ju ha barndans.. skallebanken var fortfarande där, men det gick bra.. sen in till stan igen för att äta middag med familjen.. mkt god mat, men skallebanken var fortfarande med mig... sen blev det bio AVATAR 3Dsjuuukt bra va det...=) det var tur för annars hade jag nog somnat,, dock va det ganska jobbigt att kolla 3D när skallebanken FORTFARANDE var med mig!!!hahah...sen bärde det av hemmåt.. vaknade upp i morse och skallebanken hade sprunig iväg.. underbart!!!

håller på förfullt med uppvisningen av konståkningen, vi ska ju göra mamma mia.. har en grupp som man skall göra program till och sen ska man vara med i några själv,, dock ett problem haha jag
har ju inte sätt filmen än.. fy på mig.. måste se den nu... får nog bli denna helgen...

så allt rullar på som vanligt här,,,

dock är det ganska mkt ledsamt också. trodde jag skulle ha en vän för livet...
men så blir det nog icke.... jag undrar hur man kan tro mer på ngn som man bara kännt ett tag. Än den personen som man praktiskt taget kännt hela livet??????


dramatiken bara flödar på,, jag har lust att gå i ide ett år...

ha det toppen....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0