Toddelo!

jag jag kan ju säga att jag inte precis ligger etta på listan med att uppdatera!
men nu är jag här igen.
kan väl säga att mitt liv sakta men säkert håller på att gå mot det ljusare! vet inte om jag nämnt att jag klarat mitt körkort=) har haft det ungefär 2månader nu=)

klara även juridiska grundkursen.. med nöd och näppe fick jag G på tentan..puuhhhh...haha
men kan säga att jag ska nog inte läsa några mer kurser, nu är det polishögskolan som gäller, satte en deadline på att jag skulle vara fit for fight nu i augusti när man kan söka.. men har inte ens fått tummen ur röven och köpt mig ett par löparskor än haha... min kondition är botten kan jag lova=(

ne nu ska jag kolla lite tv sen sova=)

ciao

 

Slänger upp en bild på mig och mina galna twins(twinseen.blogg.se) när vi va i skövde! galet hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0