Akuten?=)

en sån kväll och en sån natt=), öö.. japp det blev väl då ingen riktig dans på Ögs...
vi va framme hos tobbe vid halv åtta tiden, åt melon som smaka sprit (usch) satt och prata. myssss va det... efter detta va det meningen att vi skulle till Ögs, eftersom alla cykla skulle jag och Elin ta bussen,
bussen gick ganska snart så vi började springa, helt plötsligt hör jag ett duns och hittar Elin sittandes på marken, hon hade snubblat över en dum dum tröskel typ=( i alla fall.. så slutade natten med att sitta på akuten=(
Carro och jag gick med Elin dit för att kolla upp foten som vi trodde var stukad, men den svullna upp mitt på foten som är ganska ovanligt! det visade sig vara en spricka i foten=( helt övertrötta på sjukhuset, tappa vi bort oss, trötta och gasiga heheh..... i dag ska jag grilla hos Linda=) ska bli kul, dock är vädret ganska tråkigt,
hoppas solen orkar tränga sig igenom!

ha en toppen dag

Ciao



   
Elin sitter i rullstol i väntan på att få röntka foten, sen jag, lockat håret och allt, heheh lägg märke till hur jag skelar hehehhehe..har jag aldrig gjort innan haha

aja ha det toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0