tränat!

Nu har jag äntligen fått tränat, har haft sjuukt mkt i skolan, med sista arbetet, men när det lagt sig åkte jag på ett virus
hade feber, va förskyld och hosta. men kännde mig mkt bättre i dag,lite hosta men men...
träningen blev en salig blandning, ville tränade biceps,axlar,rygg. kännde att det va ett tag sedan jag
träna det, sen ställde jag mig snabbt på powerplaten körde lite ben=)

i dag ska jag städa, kasta massa skit...
sen ikväll ska jag partaja lite, får inte glömma att gå till systemet...
nu är det bara 9dagar kvar innan flytten hem till Götet, tänk att jag redan bott här nere i 1år, tiden går sjuukt
fort asså! men men det kanske blir lund till våren igen.. men om jag har tur och fått körkortet kanske det blir
stockholm.umeå,eller växsjö? helst sthlm=)

ha en toppen dag


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0