Så gulligt!

Min födelsedag började med föreläsning.. trött var jag=)
se en runda på stan med Linda, köpte en klänning och ett par skor, skrna ska dock åka tillbaka till
affären om jag inte kan hitta kurslitteratur på bibblan=(
efter dett skulle jag äta på kalmars nation med min kusin annette... frågade carro och elin igår men de skulle jobba oc plugga=( skumt och inte snällt tänkte jag, jag fyller ju år.....
vid 18:45 mötte jag Annette... när vi kom fram ser jag ett bord med balonger, och där kom Carro,Elin och Sanna med mat! så gulliga de är! jag blev förvånad kan jag säga, hade inte misstänkt något alls=)
fick ett par strumpos en student kokbok och choklad=)

tackar alla så mkt för alla gratulationer jag fått i dag! ni är underbara....

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0