Lördag it is!

Japp i torsdags var det utgång... jag Carro,Linda,Ingrid.. gick hem till en som heter johan, där
blev det lite guitarr hero, sen gick vi till Ög´s Nation.. och där blev det dans natten lång! sen efterfest hos johan igen...
usch jag fattar inte varför man går på sånt, lika bra att gå hem och lägga sig! kom hem klockan 5..

Lördagen skulle vi fira Henrik, Carro och Jennys vän, han fyllde 25....de hade bokat bord på gränden i Malmö. tror vo blev 20pers.... blev helt kär i resteurangen, jätte fin och jätte mysig=) maten var supergod med=), dock kännde jag
mig lika social som en sten, var sjuukt trött.. efter middagen skulle jag egentligen åka hem, men men det fick
jag inte.. vi gick till ett ställe som hette båten... riktigt bra ställe, bra musik,, snygga lokaler eller båten va sjuukt nice=)

och japp i dag är dt lördag, sitter och väntar på kanon vädret som smhi sa att det skulle vara..
dock är det lite moln på himlen, men ganska varmt.... har hört att det ryktas som man skall till
Tegners ikväll! men tror jag ska ha en mysig hemma kväll ist..har lite hosta kvar, undra varför den inte försvinner heheh
kanske ska ta det lite lugnt? hehe

aja

ha en toppen dag!!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0