lalala...

Japp nu ska jag berätta om helgen som varit, som ni vet på fredagen va det brännboll och öldrickande i stadsparken, vi hade tur med vädret, trots några moln på himmlen blev det en lyckad dag, vi mötte ett gäng psykologer i brännboll, men självklart vann vi kriminologer, okej några psykologer va med i vårat lag med! gick och käkade en pizza, sen blev det förfest hemma hos Lina, eller Linas lägenhet som ted och Gurra hade lånat! efter många om och men, bärde det av til helsinkronas nation, (dålig stil Mathias att bara dra:P) där blev det mycket dans kan jag säga, Johan utmana mig på enn sån dansmaskin, kan säga att alkohol och sen kordination är inte det bästa heheh.....slutade med Max (MUMS) sen deckade alla hos Ted och Gurra....

Lördagen var väldigt seeeeeg kan jag lova, men nej inte sova här inte, då va det dag för schlagerfest hemma hos jenny med absint shottar! heheh... dock blev det ingen utgång för mig då! men fick höra dagen efter att den var händelserik......

nu har jag precis duschat och ska göra frulle.. massa plugg i dag.....

p.s Grattis MIn lilla Nikki boll som fyller 20år i dag=)

Ciao


Kommentarer
Postat av: linda

haha jag har ju de på nåt konstigt sätt:P . jorå de e fint, själv då? puss

2009-05-20 @ 14:23:45
URL: http://lindaanderssonnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0