Hejsan

Tjoho, har inte uppdaterat här på ett tag, har varit hemma i Götet över valborg.
Tåget gick på onsdagen, innan på dagen var jag med några i klassen i stadsparken mysssss...
sen var jag tvungen att ta tåget. valborg på dagen var jag i slottskogen och stekte sen hade min söta matilda festifest hon fyllde ju 21år(Las Vegas eller?:P) vi var hos hennes fader och sen drog vi ut, och japp vi hamna på brygget=)
and now i am back n Lund.. en snabb samanfattning av helgen som gått=)
hade förresten lite kalas för mig med hemma, fyller ju på tisdagen men är inte i götet då.. fick pengar och en byrå av min mammi och pappi=)

take care

Ciao


några från klassen


Sofia i Slottskogen (sofiayit.blogg.se)

Födelsedagsbarnet matilda=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0