tjoho!

Nu va det ett tag sen igen jag skrev här. det har hunnit vara midsommar och allt=) midsommarafton, var det dans runt midsommarstången och sen middag uppe hos sofia som jag fick vara med på=) snälla familjen andersson heheh... vi drack nubbe, åt sill och sjöng snappsvisor för full hals.... efter detta gick vi ner till dansbanan där rubb och stubb spela
som de alltid gör på midsommarafton, mycket dans blev det! kvällen slutade med att alla satt i carls båt,
hehe och då menar jag verkligen alla, ett under att båten inte sjunk........

dagen efter var det champagne frukost.. brukar ha det på midsommarafton, men vissa av tjejorna kom ut
lite senare, så tog det på midsommardagen ist! mycket mysigt må jag säga, carro fick sig ett dopp i havet med=)
efter detta, blev det att göra iordning sig igen... dags för pubafton nere på våran resturang här på knippla (brygghuset)
källerberga spela, massa folk var det och kul.. lite för kul för mig.. vinglade  eller förlåt gick hem(höhö)  vid 12.30 ungefär..
men festen pågick där nere utan lilla mig!

efter denna tuffa helgen, träffadse vi dagen efter för att käka på våran ny öppnade pizzeria! mycket goooood!!!!

kan säga att det inte riktigt känndes som midsommar riktigt, men trevligt och mysigt hade jag=)

annars har det inte hänt så mkt, pluggar på teorin och har precis börjat sommarjobba igen!!!

take care!!!

Ciao







några bilder från helgen...
nu emma säga hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0