Tack så mycket!

Japp inlämningsdatumet börjar närma sig och tror  ni jag börjar närma mig slutet med utredningen?
hehe nej det gör jag inte, och som grädde på moset eller vad man säger så låste sig
mitt word, arg arg arg.. ringde till dem och de skulle ringa upp någon tekniker om 3arbetsdagar
och nu är det helg...bajs, de kommer väl ringa på onsdag och dt ska va inne på fredag, arg som ett bi är jag..=(
men får skriva i wordpad sålänge, palla skriva förhand=(..

annars ska man på inflyttningsfest i dag hos sofie, kanske kanske blir utgång sen, har lite ont i huvudet=(

annars ha en bra fredagskväll...

ciao

Kommentarer
Postat av: Linn

Äsch det lööööser sig:)

2009-01-10 @ 17:55:21
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0