shoppa

jag är så fruktansvärt sopping sugen, behöver en väska, skor,jeans ja allt behöver jag...
men som fattig student kan man tyvärr inte unna sig sådant nu=( ingen som har ett jobb åt mig?
tänk om jag kunde vinna på triss, 25.000 i 25 år.. det hade inte varit fel:P

nee så länge får jag glutta på kläder och skor på internet, kan tyvärr inte gå i affärer, slutar alltid
med att jag kommer hem med något, och det får jag inte. lever fortfarande utöver min budget hehe...



hade med varit såhär glad om jag shoppat=)

ha en fortsatt trevlig kväll

Ciao Bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näää intervjun var där men jobbet är i uddevallla;)

2009-01-29 @ 22:17:47
Postat av: Twins

Läste du om 20 åringen som skrapa fram 3 miljoner på triss! fyyyyy faaaaaan. det hade vi tre kunnat dela på:):)

2009-01-29 @ 23:02:14
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0