Hur kan allt vara så himla fel egentligen?

Skall byta mitt kontankort till tele2, för att kunna behålla mitt gamla nr var de tvungna att skicka
ett nytt kontanktkort med mitt gamla nr på, porteringen skedde i dag, men nej inget kort har kommit med posten?
Sen för några dagar sedan låste sig mitt word, som sagt innan skulle teknikern ringa och det gjorde han, han skulle
skicka filer som skulle hjälpa mig, men nej tror ni dem har kommit?
och just nu känns det som allt jag gör är fel, eller rättare sagt allt jag inte gör blir fel=(

så hur kan allt bara bli fel på samma gång?

ciao..

har ett tillfälligt nr, men byter snart tebax till mitt gamla, om det nu då kommer med posten

Kommentarer
Postat av: Twiiins

värst va knasigt allt blev då.

det kommer bättre tider emma:)



love u=)

2009-01-15 @ 13:48:19
URL: http://Twinnseen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0