handskarna då?

Nu har jag varit lite på stan, köpte mat gick på systemet och självklart kom jag hem med saker som inte
va bestämt att jag skulle köpa hehe... gick in på gina för att kolla=) kom hem med en skjol och ett linne=)
skulle även ha klisterlappar som man kan sätta i böcker som en markering, 49 kr för små lappar hmmm dyyyrrrtt=(

dock inga handskar i dag som morsan tjötat hål i huvudet på mig att jag ska köpa, hehe det får bli en annan dag=)

klockan 15:00 bli det aerobic, vanlig hederlig aerobic, och inget puls eller latino idag inte hehe=)

ciao bella

Kommentarer
Postat av: fanny

men emma, man kan ju inte lyckas med allt..! ;) hoppas allt är bra med dig där nere, trivs du? hörde förresten att du skulle flytta in hos nån släkting eller hur var det? take care ! puss

2009-01-23 @ 17:12:11
URL: http://fannyahlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0