God fortsättning på det nya året!

Som ni vet spenderade jag nyår hos mina underbara, älskade, galna twins! 
började med att klippa mig hos deras frisör och fixa håret=) mkt lockar och det höll som det aldrig brukar göra i mitt hår. sen gick vi hem till deras föräldrar för att hjälpa dem med dukning. sen sprang vi hem igen för att fixa oss, denna gången tog det inte 4h hehe...mkt god mat lagad av kerstin mkt trevligt sällskap och mkt mkt sång=)
mina twins äger.....

let this be a new year to remember





Mina galna brudar. twinseen.blogg.se

ciao

Kommentarer
Postat av: Linn

Underbaaart kul med dig:)

Ska booowla nu, pusss på rej!

2009-01-02 @ 20:49:44
URL: http://twinseen.blogg.se/
Postat av: karolina

men snutt, lägenheten i johanneberg?! :)

2009-01-03 @ 20:12:50
Postat av: karolina

men snutt, lägenheten i johanneberg?! :)

2009-01-03 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0