En dusch man vill inte lukta usch

Nu har jag precis duschat, har varit och tränat pulsaerobic, igår var det höfter.
i dag va det hopp och skutt(lemmar överallt)  och skit svåra steg.. tänk dig att du hoppar och skuttar allt du kan i konstant 45 minuter
inga vatten pauser här inte full rulle helatiden... svettig som en gris, förvirrad som en apa, kan jag säga att jag va...
kul var det väl med, men mkt svårt, får se om det blir pulsaerobic igen. i morgon blir det gympa och stång tror jag, 12:15=) härlig start på dagen, heheh... ne nu mina kära barn. nu ska jag äta mackor och dricka tee....

Tror ni man kan se ut såhär beach 2009? kan bli svårt det..hmmm



ciao bella

Kommentarer
Postat av: Tilda

Du är redan snyggare babe ;)

2009-01-22 @ 13:12:56
URL: http://matildastukatgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0