Blir galen....

japp jag blir snart galen på denna utredningen, vill bara bli klar med den....=( känns som jag bara pluggar och är inne i mitt rum.. vill sluta med denna kursen nu och börja med kriminologin, träffa nya människor, nytt ämne=)
visst har rättssociologi varit intressant och jag har läsrt mig mkt, men börjar tröttna nu....

vill även börja träna igen, men när jag åkte ner fick inte alla mina saker plats, så som träningskläder och träningsskor... det får komma med nästa lass när det nu bli... snark...

någon som kan göra diagram? jag är as kass på det! hjälp ngn..

Ciao bella

Kommentarer
Postat av: david

vad cool du är som bloggar.

du saknar mig, jag känner det.

2009-01-13 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0