avsluta och börja en ny termin i Lund

Som sagt innan har jag flyttat till en annan lägenhet och en ny familj som består av Pappa Jesper mamman Linda
dotter Elin på 5år och sonen Simon på 3år, urgulliga barn=) rummet trivs jag jätte bra i, har typ packat upp mig,
finns lite grejor kvar hemma som ska ner, jo har jag nämnt att jag har en stor balkong:P


mitt lilla skrivbord där det kommer ske mkt plugg:P


lilla sängen är på plats med, tror jag inte riktigt fått ihop den ordenligt så kanske vaknar på golvet i morgon. saknar min stora säng hemma i götet.

balkongen var ingen idee att ta kort på nu när det är mörkt ute...

annars sitter jag här med min sista utredning som är sjukt svår=( usch vill stoppa huvudet i sanden...

ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0