argargargarg

Japp nu sitter man här framför datan igen, borde egentligen plugga men gör allt annat. är så fruktansvärt förbannad på våran föreläsare/lärare. kan man inte bara vara rak på sak och säga som det är istället för att krångla till allting. men som sagt för att kunna bli proffessor i något ämne krävs det att man pratar ett annats språk som ingenförstår och pratar i gåtor, arg arg. har min sista utredning att göra innan kursen slutar och jag fattar igenting, arg arg. 16:e ska den vara inne,
önska img lycka till för det kommer behövas. annars har det inte hänt så mkt sen nyår, va inne i stan med min kära vän Tilda, kollade på rean, hittade en blus tror jag attt man kan kalla det=) hehe...
annars har jag varut klistra här i soffan......


önska mig lycka till...


jo Tilda ska ju ha sin praktik nere i Malmö=) wwwiiiiii jätte nära mig, leka varenda dag hehe=)

pussspusss ciao

Kommentarer
Postat av: Linn

Gick det bra med arbetet du lämnade in på nyår då?:S

Jag såg han Jacob bryngelsson idag på cupen, spelade i Hönö is??..la märke till namnet då du ämnde de..jäjä puss på rej! ska glo victoria secret me Mavi nu=) pussssss

2009-01-04 @ 18:58:59
URL: http://twinseen.blogg.se/
Postat av: Linn

vaaa? va tråkigt...du som la ner tid på de på nyårsafton..:/

2009-01-05 @ 11:59:27
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0