Wehoo!

japp jag tror mitt liv börjar gå mot det ljusare hållet nu! dock är förvirringarna kvar, förkyldningen och lite ensamhet... men en sak är bra.. att japp Emma har nu klarat av sin första kurs på univeristetet har du betyg i rättssociologi=). kan nu lämna detta bakom mig och koncentrera mig på kriminologin! även om jag känner själv att det börjar bli bättre, så sitter det något kvar inom mig som inte känns bra? och det värsta är jag vet inte vad det är?, är det ensamhet? är det rastlöshet? vi får hoppas att detta försvinner, så fort våren kommer kanske det blir bättre!.....

japp nästa vecka är det sportlov här nere, det betyder alltså att familjen jag bor hos ska hem till deras hus på landet,
och med det menas att jag är ensam hemma , det skall faktiskt bli riktigt skönt=) så vill ni komma ner och hälsa på är ni välkommna, ta med en madrass bara=)

ni mina vänner är solen på dagen och månen på natten, ni hjälper mig lysa upp mitt liv!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linn

okej, vilka dagar ska vi komma??:) höhö

2009-02-12 @ 16:47:22
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0