Söndag

Japp har verkligen haft en slappis söndag! eftersom dom som jag är inneboende hos
inte är hemma denna veckan så får jag låna deras tv och där har jag suttigt hela denna dagen=)
försökt att plugga, dock har jag tvättat. men men jag lovar jag ska försöka ta tag i mitt
liv igen i morgon, då börjar vi med träningen igen och sluta upp med allt onyttigt jag  lyckats proppa i mig det senaste har till och med ätit kakor? men som sagt, nu ska det bli bättre, plugga,träna jaaa det är väl det som kommer bli mitt liv framöver, i alla fall tills tentan är gjord... usch har redan ångest, inte långt kvar nu.......

har ni andra haft en riktig slappis söndag i dag?

nu ska jag sova

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0