Måndag 23 feb-09

Tjoho alla trevliga och glada!
ska berätta lite om vad som hänt i helgen, fredagen som sagt kan ni se innan att jag måla hus och bara chillidilla!
lördagen däremot va det förfest innan förfesten hos carro, trevligt trevligt.. sen stack vi till förfesten som var på
delfi någon korridor där, inte så mkt folk men det var ball med.... som alla vet så började det snöa sjukt mkt den natten,
vi betämde oss för att ta taxi ner till staden, medans vi vänta försökte jag bygga en snögubbe, gick sådär bra=)
hehe.. i alla fall det blev utgång på Tegners, tror det är Lunds största nattklubb som kör varannan lördag...kul kul va det.
runt två blev det kebab tallrik och en ganska vinglig hemgång för mig.....
söndagen låg jag i sängen heladagen, rörde mig inte urfläcken..hehe

i dag har jag hunnit träna ett benpass på gymmet. käkat en sen frulle, pluggat.. ska nog göra lite lunch snart
och sen återgå till pluggandet, tentan kommer närnmare och närmare=( HJÄÄÄÄLP!!!!

ha en go dag mina vänner


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0