Hemma!

Det är så mkt man vill göra när man är hemma! träffa allt och alla, men hur ska jag lyckas med det?
dela mig i tusen bitar hade varit ett alternativ! fast kanske inte så kul att umgås med en bit av mig? hmmm......
planerat att ta det ganska lungt i morgon (Fredag) men nu blev man bjuden på födelsedagskalas/inflyttnings fest,
det är också redan bestämt att jag ska ut lördagn, och två dagar i rad orkar jag inte denna helgen? är jag en dålig vän om jag inte går på fredag? har liksom inte tagit det lugnt ngn gång jag varit hemma och hälsat på, skönt att kunna få umgås med mamma och pappa med + att fattiga studenter är fattiga!! fast hade varit kul med, eftersom alla tjejorna skall dit=) hmm ett tillfälle att slå många flugor i en smäll! gaaahhh blir tokig när man ska välja.... lust att hjälpa mig?

får filura på detta över natten!

annars när man kom in genom dörren så blev det mat, lasagn, man är bortskämd när man är hemma=)
och mina underbara katter guuuud vad jag saknat dem=)

nee nu ska jag chillidilla!

ciao bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0