Helgen!

Jopp nu är man tillbaka i Lund efter spenderat helgen i Götet! fredagen blev väldigt chillidillig, filmtittande blev det....
lördagen åkte man hem till Martin med Matila och Alexandra för att kolla på melodifestivaln och förfest med... skulle köpa lite godis tänkte vi som vi skulle ha... hehe köpte smågodis för 116kr fatta vad mycket det blev.. pluss att vi köpte två st chipspåsar och dipp, vi trodde det skulle komma några andra men det blev bara vi=) så Martin hade mkt gott på söndagen sen kan jag tänka mig..... efter melodifestivalen och massa mys åkte vi alla in till stan.... vi hamna på styrbord babord.. jätte kul. mötte upp massa vänner, kan säga att jag nog inte har haft så kul på länge!.. somna hos Elin i alla fall! morgonen var rolig, baktung och spindlar hehehe.....vid 14 tiden åkte jag in till stan för att äta en mys lunch med lovely Sofia! fick en present av henne,,, gull e hon...men som sagt nu är man tebax i Lund!

vill bara säga att jag har nog världens underbaraste vänner och mina föräldrar är dem bästa!

Ciao Bella




Kommentarer
Postat av: Elin

Spindeln lever kvar i glaset mitt på golvet! Väntar på att den ska dö, så får jag be Linnéa komma över och damsuga upp den :)

2009-02-09 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0