Ännu en dag!

vakna vid tio tiden, gick upp.. skulle springa iväg och träna styrkeareobic i dag, blev bara ett halvt pass
sprang upp på gymmet sen och körde lite. varför passet bara vblevhalvt, var på grund av instruktören,gillar inte
den damen för mkt. känns som hon har nollkollpå ngt... men men det bli väl bättre...

sen har jag duschar och gjort mat, sen läst läst och läst!.
kom på nu att jag inte har ngn frukost tills i morgon, hmm borde nog springa och köpa det...

annars så kommer jag tebax till Götet på torsdag och stannar tills måndags kväll=) längtar tills att få komma hem.
det jobbiga är att man verkligen vill träffa alla på en gång.. men man hinner inte det på en helg, hinner kappt vara hemma ngt, blir alltid att jag tillbringar mih tid i staden...hej mamma och pppa, hejdå mamma och pappa nrukar det bli...

aja, frukosten i morgon var det,, ska springa ochköpa den nu..



Såhär såg man ut när man träna, inte för fancy, men det ska man inte va heller=)

ha det toppen Ciao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0