24/2 tisdag

Japp haft föreläsning mellan 10-12
efter detta luncha jag med sofia det blev en feting hamburgae med massa vitlök,
känner hur jag stinker vitlök, not so nice heheh....
nu blir det som vanligt plugg, kanske ska träna latin aerobic med carro...
lite tveksam, träna ben igår och kan knappt röra mig, ser ut som jag skitigt ner mig när jag går=)
hehe..... hur ser dagen ut för er då? och hur har den varit? ha det gottans...



i dag blev det en chillidillig stil
mina älsklings baggy jeans från Levi´s
tröja: H&M
linne: Gina tricot
Skor. dock ej med på bild var mina kära sneakers adidas=)

Ciao Bella

Kommentarer
Postat av: twis

Klart du är Gumman:) alltid välkommen till oss<3

2009-02-24 @ 16:40:30
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0