Nyår!

Japp nyår i morgon! undra vad jag gjort under 2009 egentligen?? igenting,, kul att veta haha....
så vad ska ni hitta på för att fira in det nya året? jag skall till fiskebäck på en fest med underbara klara! hade velat samla alla mina vänner på ett ställe, men det är helt omöjligt just nu.. hehe
fast det är en person som jag skulle vilja lämna kvar på år 2009, jag vill inte ha med dig på 2010, inte på det sättet som är nu.. men hur ska man kunna lämna kvar ngn?
har ni ngt tips på det, hur man lämnar en person bakom sig? utan att se sig om och falla dit igen?
jag vet definitivt inte det morrrrrr......

aja ha det så trevligt på nyår..

Gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0