soliga Lördag!

Igår träffade jag Gurra, vi skulle lämna in lite grejor.. sen vandra vi runt i stan, han fick tag i ett par brillor
och jag köpte en hatt heheh=) japp Emma har köp en hatt, as cool=)
vi "gazzade" i solen åt glass... sen mötte jag johan,dan och linda när de skulle lämna in sina gejor...
efter detta gick vi till gräddhyllan och drack ett par öl.. myssss=)
efter detta gick jag till Carro som hade fest hos sig för en som heter Janni! var bara där en stund, hade så on i magen=(

i dag blir det plugg nu på morgonen, sen blir det partaj ikväll=) det ska vara kämnärsfest. tre lägenhets hus som ska ha fest ihop typ, som jag har fattat det som? har även bokat tåg biljett hem till valborg=) syn då...

Ciao

lite bilder på vad jag shoppat
ett linne från Gina
en t-shirt från H&M
Hatt från Lindex=)
har köpt ett till linne från gina men det ligger i tvätten=)





ha en toppen dag

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0