Paaaaannniiiikkkk!

Japp har så sjukt mycket att plugga.. men jag okar inte.. jag vill göra så mkt annat..=) vara ute i solen, kolla på tv, slappa
göra vad jag vill och inte plugga hehehe.........
iof så är jag ganska duktig på att göra allt förutom plugga
det är ju därför jag har panik...

i morgon åker jag ner till Lund igen åker 09:05 färjan.. dock ska min pappa köra ner mig=)
eller jag ska övningsköra ner, så se upp på vägarna i morgon=)

nu ska jag kolla färjan, sen hoppas jag någon eller någraringeroch vill hitta på ngt! är så rastlös...

hmm plugga va det vah?:P

Ciao

P.s hade så mysigt igår med min Älsklings Tilda, sötnows Klara, och gulle Lisa=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

varför ska du stanna där nere längre då?

2009-04-19 @ 19:53:12
Postat av: Sofia

varför ska du stanna där nere längre då?

2009-04-19 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0