Nu är påsken över

Japp påsken är över, nått som var ovanligt för påsken var, att hela helgen har det varit strålande sol=)
helt underbart...
långfredage var jag på middag hos sofia, hennes mor hade bjudit dit några vänner och lilla mig=)
efter det gick vi ner till Alexandra för att förfetsa lite innan pubafton på brygghuset, va där kanske någon timma, sen vandra, jag alex och soia ner till brygghuset, källeberga hade redan börjat spela heheh.... det var en rolig kväll,
ska föröska komma ihåg att slänga upp bilder på kvällen..

lördagen påskafton var väldigt seeg... dagen var det bara chillidill om gällde, sen på kvällen kolla vi påskefyren
gick till sofias, sen till jocke B. jag gick dock hem vid två tiden, var sjuukt trött, fredagen tog hårt på krafterna...

nu ska man ta igen
förlorat plugg=( inte lika roligt...


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0