en trött tisdag

I dag har jag haft föreläsning från 13-16 var helt sjukt trött den sista timman, du vet när man känner att man inte orkar hålla ögonen öppna. har varit trött heladagen, och klockan är nu 20:58 och jag vill bara sova! kom precis hem från Kalmars Nation där jag var och åt med Carro,Annelie och Ingrid mys mys, dock va jag som en zombie och var inte så rolig med andra ord=( annars som vanligt i mitt liv så är det sjuuukt mkt plugg... är snart klar, med min observation, enkät och intervju som ska va inne på fredag! sen har jag en tenta på onsdag nästa vecka som jag fattar absolut nada av=( det ska vara nio kryss frågor så där kan man chansa, sista frågan är värd 10 poäng och det är en essä fråga=( jag har nog frågat tusen frågor om den ,men har jag fattat? nej det har jag inte,=( gaaaahhhhh hehe panik=)

har sagt upp rummet nu där jag bor, kommer flytta hem nu till sommaren, och antagligen bo hemma över hösten mer, sen om jag kommer in så blir det ner till Lund igen, det känns både bra och dåligt... kommer verkligen sakna alla mina vänner här nere, samtidigt som jag saknar alla hemma i Götet, man borde kunna dela sig själv=)
dagen ilands problem=)

aja nu ska jag plugga, kommer nog somna efter en sida hehe men endå=) ha det gottans!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0