En seg söndag!

Igår var vi hos Linda en av mina kursare, hon fyllde år och hade partaj. det va jag och Ted,Johan,Gurra från klassen.
det blev att sjunga singstar för full hals=) kul var det! vet inte riktigt hur mkt klockan var. men helt plötsligt
var det bara jag,johan gurra kvar, så vi fortsatte sjunga=) heheh.. det sluta i alla fall med att vi missa bussen
och fick sova hos Linda, jag sov på golvet på en tunn madrass med täcke och kudde=) sen en liten katt som jaga mitt hår halva natten=) så tack till Linda för et gör rolig kväll igår. tack för natta maten=)

i dag mindre roligt! trött,sleten och måste plugga=(

Ciao

P.s varför ska allt vara så komplicerat? eller varför har jag komplicerat det så mkt?  vad hände med detta enkla?

Kommentarer
Postat av: twiiins

typiskt dig med nattamat, thats why we looveee Pingviiin in U-A! Just de ja tidningen,,ne vi sparar ett ex här uppe istället! så får du komma och hämta den;);)

2009-04-20 @ 21:54:49
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0