Så sjuuuukt omotiverad

jag orkar ingenting för tillfället absolut ingenting, jag är omotiverad till att plugga, jag vill inte gå och träna, jag vill inte kolla i affärer, jag vill inte kolla på tv och inte sova... snacka om man är less då=) vet faktiskt inte vad jag vill.. eller jo
jag vill sätt mig i ett hörne och gråta en skvätt hehe.... men jag tror det är många som känne som jag nu, det är vädret som gör det, nu när man varit van vid att det varit ljust kommer detta gråa mörka och kalla. det tar ett tag för kroppen att fatta att det inte är sommar längre, vi får hoppas på att min motivation och mitt humör hittar tillbaka till mig i detta mörkret, för jag behöver verkligen dem två nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0