Torsdag

I går onsdag var mammsen nere och hälsa på, käka gott, shoppade och skrattade mycket. gud vad man älskar sina föräldrar. Efter det så skulle jag egentligen pluggat, men icke sa nicke det blev utgång
på Västgötas nation ist=) ja Elin, Carro, Niklas och sen mötte vi Sanna... väldigt kul! gick runt docl och hade lite
små ångest för att man igentligen borde suttit hemma och skrivit på inlämningen som är så fruktansvärt tråkig...
Tror dock jag lämnade min hjärna på nationen igår, på seminariet i dag satt jag som en zombie med ett stort frågetecken över huvudet..... så hittar ni någon ynklig liten hjärna som ser förvirrad ut så är det min=)

Och vad tror ni jag gör nu? pluggar?

svar: Nej

hehe men jag borde, gör allt annat förutom det, som att skriva här=)

ne nu få jag sluta,
ha det gottans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0