Tjena

ja det var ett tag sedan jag skrev här igen. Har varit på bio i kväll med Carro och Elin såg
Burning after reading tror jag den hette, helt okej film, kunde dock sett den hemma ist för på bio.......
Annars flyter veckorna på har ngn föreläsning, pluggar, pluggar, tränar
sover äter.. tyvärr händer det inte så mycket=(
iof var på Tacos kväll i lördags hos Niklas., han och Danne hade fixat, 
Var väldigt trevligt vi var väl 11 personer tror jag.

Åter igen sitter jag med en inlämning, ilämning nr 8 usch=( de blir bara svårare
och svårare, och tyvärr är min hjärna inte så sammarbetsvillig nu förtiden!? undra om man kan muta den?=)

Gick genom stan igår och de har börjat dekorera hela Lund med julbelysningar
och julgranar överallt=) riktigt mysigt, kan inte tänka mig att det snart är jul! dags att köpa julklappar.
Tiden har gått så otroligt fort, nyss var det sommar och nu är det snart jul, och jag flyttar hem igen..
visst har bara vait här en termin, så inte så länge men en då. kommer bli jobbigt att flytta hem igen.
 i alla fall nu när man vant sig vid att bo själv. Har ju Elin i Gbg hehe hon kan man alltid sova hos, sen har Sofia fått lägenhet med på hisingen hehe en till soffa man kommer ockupera=)
okejokej lovar ska inte ta upp rea soffor för mycket, vi får hålla tummarna på att
jag hittar ett extra jobb och en billig lägenhet heheh... vad tror ni? tror ni jag har ngn chans hehe

nu ska jag sova.. ha det så bra.. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0