så ja.

Nu har jag pluggat nästan hela dagen, gjorde lite lunch, men annars har jag suttit flitigt
vid min dator och skrivit. vid 17 ska jag iväg och träna ki box.. har bara tränat box men det är väl
samma kan jag tänka mig förutom att de satt et Ki i början hehe... usch usch..kommer blir jobbigt, mina händer kommer darra sönder sig sen när jag kommer hem=)

Är grymt sugen på att gå ngn stans och ta en öl eller ett glas vin bara och sitta och snacka massa skit=)
Någon som är på?
eftersom typ min enda vän här nere Elin som ska till sina föräldrar och hälsa på är jag praktiskt taget väldigt ensam just nu  heheheheheh.... så om ni har vägarna förbi slå mig en signal=) jag är på

Syns sen svettig och go efter mitt jobbiga pass:)

P.s GRATTIS Louise till körkortet=) kom ner och hälsa på nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0