.............

Är så sjukt motiverad igen, har en inlämning tills på fredag som jag fattar nada av=(
i morgon är också min enda lediga dag då jag inte har några föreläsningar, hade tänkt att ta en hel plugg dag...
menmen det går inte för mammsen kommer ner och hälsar på mig, det är mkt roligare än att plugga. vi ska äta
frukost och lunch ute på stan=) sen kolla lite i affärer, som sagt mkt roligare än att
plugga. dock hade jag verkligen verkligen behövt det. sen hade Elin lust med en liten utgång i morgon, och
det lät inte helt fel, men som sagt igen, dagen går åt till mammsen så kvällen/natten får nog bli plugg morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
jo förresten så har några cafer kvar sina utesrveringar få man det nu?
hhehe när uteserveringarna börjar sprida sig i Göteborg då vet man att det är vår... längtar redan till våren/sommaren.

Nu ska jag lägga mig i min säng och läsa lite...
sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0