burrr

Japp nu är helgen över igen, en ny måndag, en ny vecka...
Fredagen blev det pary för Elin väldigt roligt hade vi, lördagen blev det guitarr hero 4 hos Ade,
sen traska vi tills hans kurskamrater på en liten fest, dock tog jag det väldigt lugnt.
Söndagen var träffa jag Klara och Julius=) gick runt i Lund och åt mat=) mysigt mysigt, dock var det så FRUKTANSVÄRT kallt=(.....

I dag är det föreläsning mellan 14-16, efter det blir det  mega pluggapluggaplugga.. ingen tränng i dag=( det hinner jag inte med, min enda lediga dag från skolan är på onsdag, och då kommer mammsen ner och hälsar på
över dagen, så då går en dag bort fån att plugga...

Ha en kanon dag!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Saknar dig gäddan! kom hem annars kommer jag ner =) Vill ju vara med dig!

2008-11-25 @ 12:47:29
URL: http://matildastukatgren.blogg.se/
Postat av: Twinseen

Klart att vi ska planera nyår:P var?när?hur?.....helst i ett annat land:) hehe...

sakanr dig guuuummman!!...kösss

2008-11-25 @ 21:16:49
URL: http://twinseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0