Idag!

Japp nu va det ett tag sedan man skrev här!

I morse: solen lyste allt va så härligt, väldigt varmt! emma skulle in till stan träffa sin Tilda får för sig att skippa vinterjackan tar sin nya vårjacka! kommer till fastlandet ser att det börjar mulna till, ne men på bussen halvägs in till stan tror ni det inte börjar snöa lite! berättar för pappa att man har vårjackan på sig får ett sms tebax GRATTIS korkskalle=) som tur var hade Tilda med en vårjacka så vi har gått runt och frysit hela dagen=)
Vi har shoppat present till karro som tog en evighet att hitta ngt fint!(tack tilda för tålamodet)sen fick vi shoppat det tilda skulle ha! en plåtburk! bara tilda fick det så blev hon nöjd=) hahah
se skilldes vi åt=( hon skulle på hockey och jag på en tråkig teori lektion! jag höll på att somna, det är faktiskt ganska ansträngande att shoppa=) men men jag klarade det jag höll mig vaken, men närvarande vet jag inte riktigt om jag var!=)
hoppas alla andra har hgaft en bra dag!

Tilda jag tycker om att leka med dig!!

ha det så bra alla mina vänner och även ni som jag inte känner!

CIAO

Kommentarer
Postat av: tilda

tycker om att leka med dig med =) Plåtburken blev väldigt bra!! Den e så fin och jage
såå stolt övr att jag KLARADE att lägga i allt!! Får erkänna att der var jobbigt...
LEka nästa vecka igen tycker jag mitt lila sparvlår!!

2008-03-05 @ 23:33:11
URL: http://matildastukatgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0