Nytt år, Nya händelser!

Firade Nyår hemma hos klara i möndahl. kom dit vid 18:00 ungefär började dricka lite smått och sen åt vi en underbar mat! blev så mätt så jag trodde jag skulle dö!
Folk började ramla in vid nio,tio tiden! men de flesta kom vid halv tolv! det blev sjukt mkt folk hos klara! väldigt kul massa nya människor. Vid tolvslaget gick alla ut vi smällde raketer drack skumpa och mingla runt med massa folk hahah.. denna nyår blev väldigt lyckad! träffa massa nya människor, firade med mina vänner(tyvärr inte alla)
Hoppas alla har haft en lika lyckad nyår som jag! ochhoppas att 2008 blir hur bra som helst!
Ngn som har ett nyårslöfte! jag glömde totalt bort det! så jag har faktiskt inget iår! eller jo ta körkort! fast det är inget löfte, det är ett måste=)

tack så mkt klara för att vi fick vara hos dig!

ha det så bra nu allihop! pusss

Ciao

Kommentarer
Postat av: TWINS

vi har planer för dig...du jag och MLi thailand 3 veckor i mars..du måste hänka på oss?: ) pussselipusssss

2008-01-02 @ 01:29:46
Postat av: twins

neee det tror jag inte vi heller har men vi drar en sista minuten?..hehe
vi får ta en massa extra jobb o jobba massa massa!

2008-01-03 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0