kallt!

Nu är det väldigt kallt ute, men ingen snö! antiken ska det vara snö eller så kan det börja blir varmare!
längtar sjukt mkt till sommaren nu, speciellt om resan med linn och emelie blir av som jag hoppas. typ tre veckor i cypern el Rhodos el Magaluf=) vilket tror ni är bäst!?

Annars i mitt liv ser det väl ut som vanligt, har börjat jobba igen, slappat och har ett allmänt tråkigt liv just nu! men men man får hoppas på att ngt kul händer snart igen!

Måste bara tacka Klara igen för en jätte rolig fest på Nyår, en av mina roligaste nyår i mitt liv!

nepp nu ska jag nog sova. ska jobba i morgon igen!


ha det så bra alla, är det något så nås jag alltid på mobilen eller på ngt annat sätt=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: tilda

japp ALLT!! allt utom porrfilm och oboy =)
Cola dricker jag när jag e med dig!!!

2008-01-05 @ 19:46:05
URL: http://matildastukatgren.blogg.se
Postat av: Nea

heey hopp lilla Emma =)

2008-01-08 @ 13:30:17
URL: http://neapea89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0