Halmstad!

Ja, jag kom till Halmstad i Fredags vid 22 tiden ungefär, Nikki boll och Nutte putte mötte mig vi stationen med en jätte söt rottis som heter Nike som de tar hand om i bland.
Vi åkte dit de bodde i Kadett byn haha erskän gulligt, jag tänker lite på smurfarna när jag hör detta.. haha vet inte varför, de är ju inte precis blåa utan grönklädda! Vi gjorde inte så mkt.. några styckna kom ner till oss och spela värsta språket ganska kul, men var så trött så jag var inte så etusiastisk om det stavas så?

Lördagen vaknade vi vid 9-10 tiden av att Nicole ville ta med NIke på en morgon promenad och då självklart måste hon ha med alla, hon kan ju aldrig göra ngt själv(glimten i ögat) så snälla som vi är gick vi med henne, visst det var faktsikt ganska härligt!
eftermiddagen blev det bara chill gick på stan ett tag och kolla, jag la märke till att alla dörrar till affärer i Halmstad  går inåt! så jag hade lite problem att ta mig ur dessa affärer hahah
Kvällen så gick vi till Lisa där vi skulle göra Sushi, jag rullade faktiskt sushi tro det eller ej men det gick faktiskt skit bra=) ha det trodde ni inte, vi gjorde ungefär 170st vi skulle vara 12 pers som åt. efter vi hade ätit hade vi ett litet homeparty haha massa roliga produkter, senare begav vi (jag nikki nutte) till BOB bijard och bowling! det var helt okej, folket okej, lokalen okej(förutom toaletterna=USCH)... men jag var inte okej...jag mådde illa och var allmänt trött! tror jag har fått sömnsjukan=( ska bara göra klart för er att jag inte mådde illa pågrund av alkoholen, för jag tog det väldigt lugnt! till skillnad från nutte och nikki=)

och nu sitter jag här i en stol, nikki och nutte ligger och halvsover, och nu kom ngn som heter ngt som jag inte kan stava till hit och pratar med nutte om ngn uppsats som jag absolut inte fattar ngt av!

så vad tycks, haha detta inlägget blev ganska långt  för att vara mig! hoppas jag har kunnat fördriva tiden för er några sekunder i alla fall. med mina händelser i helgen som absolut inte är intressant hahha!

ha det så bra...
pussss
Ciao

Kommentarer
Postat av: Nea

haha typisk dej som inte ser hur dörranra é
pussis

2008-01-14 @ 18:59:48
URL: http://neapea89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0