Grått och trist!

Nu är jag trött på detta gråa, antingen får snön komma som lyser upp eller så kan väl sommaren börja komma nu=) l
Längtar sjukt mkt till sommaren om det nu blir en fin sommar, och utlandet med twinsen om det blir så kommer v ha galet kul=)

ja något som har hänt det senaste? nja inte speciellt roligt så, har iof börjat övningsköra, så det kan nog bli ett körkort innan sommaren=)och några i min konståkning ska tävla nästa helg=) wii de kommer gå så bra så.
Sen den 1mars ska lilla jag tävla hahah, bli inte för uppspelta det är bara en C-tävling, man kan ta en 5åring i stan och hon är sjukt mkt bättre än jag. men som sagt hon tränar 24h/dygnet=) och det gör absolut inte jag=) det är hobbynivå=)
Men men är redan sjukt nervös, hoppen sitter inte stegen är åt skogen. är ej färdig med programmet helt enkelt=)
men det är alltid kul att ha tävlat en gång innan man lägger av=)

jaja nu är mitt huvud tomt igen..

ha det bar så länge till set har fyllts upp med massa andra händelser!

ciao

Kommentarer
Postat av: Twinssssss

Vi ska ha fett kul utomlands! weehoo!

2008-01-31 @ 12:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0