Är ni riktigt riktigt duktiga på något speciellt?

jag har kommit på att jag inte har ngt speciellt som jag är riktigt riktigt duktig på.! som tex sport,
jag har hållt på med hur mkt idrotter som hellst, men aldrig blivit så där riktigt riktigt duktig! satt och kolla på herrarnas final i konståkning och fick denna tankeställaren, jag åker ju konståkning men bara på hobby nivå! tänk om jag hade varit skit duktig och vart med i em och vm nu! det hade varit så coolt, men men det är jag ju dock inte då.. hahah kan man klandra föräldrarna för att de aldrig tvingat en till saker!?
Som nu, jag vill lära mig åka snowboard jag tycker det är skit häftigt och vill så gärna kunna det! varför åkte vi aldrig på vinter semester när man var liten, jo för att vi inte ville när vi var små, vi ville hellre åka till värmen! och då frågar jag mamma och pappa varför tvinga ni mig inte åka¨på vintersemester ist! haha jag vet att detta låter urkorkat men endå..hoppas ni förstår lite vad jag vill komma fram till=)

men men nu släpper vi det!


har jobbat i dag 9-21 usch så segt jobbar hela helgen med.. men inte så många timmar! ska träffa elin, cizzi,klara på lördag och hitta på ngt mysigt! vad ska resten göra i helgen då?


ha det så bra nu allihop, har kommit fram till nu att alla är duktiga på att vara sig själv och ingen kan vara just dig=) man är unik! det var väl ett bra avslut på detta bloggandet!

ha det gott! Ciao


Kommentarer
Postat av: tilda

jo jag e ganska grym på att falla för hockey(fel)killar =) det e lite av min speciallite!!

2008-01-29 @ 23:15:32
URL: http://matildastukatgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0